Adidas, nőknek!

 2010.02.04. 11:57

 Hellósztok!

Ha már HipHop, akkor nézzünk pár Adidas cucccot. Az Adidas számomra egy olyan márka, ami ötvözi a régi idők Oldschool hiphop stílusát, a mai modern divattal. Nekem nagyon bejönnek. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha pulcsiról van szó, nekem ez az egyik kedvencem az Adidas Trefoil Jacket. Ez a kék szín, és a fordított Adidas jel nagyon ütős, és érdekessé teszi a viselője megjelenését. Ezen tuti minden szem megakad. 

Az Adidas tervezett mostanában egy pár nagyon ütős pólót is. Ezek közül a két nagy kedvencem mutatnám most meg. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nekem nagyon bejön ez a térképes ötlet, és a hátul keresztezett pánt is. Összességében ez a top olyan egyszerű, de mégis nagyon ötletes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Szerintem nem kell sok mindent hozzáfűzni... Adidas Tee W, egy sötét farmerrel egyszerűen nagyszerű! 

 Ne feledkezzünk el a cipőkről sem. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A lila szín nem tartozik a kedvenceim közé, de ezen a cipőn nagyon jó mutat. Szeretem az Adidas cipőkben hogy nagyon figyelnek a részletekre. Például a pöttyök a sarokrésznél úgyse látszanak ha felveszed, de mégis, ha így ránézel erre a cipőre, egyből más képpen fest. Nem? :)

Ha már lila, van még egy cipő ami nagyon tetszik: Metro Attitude W.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Divatos és kényelmes! 

Találtam egy nagyon jó nyakláncot is. 

 

 

 

 

 

 

 

Bármilyen egyszerű pólót, pulcsit fel lehet vele dobni, ideális kiegészítő. Nekem a fekete és az ezüst jön be, de az arany is jól mutat.

Vélemény? Neked melyik jön be?

 

Címkék: divat ruha cipő adidas

A bejegyzés trackback címe:

https://hiphopfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr231728904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása