Adio 2010 tavasz

 2010.02.05. 12:00

 Szemezgettem kicsit az Adio 2010 tavaszi kínálatából. Nekem nagyon bejön! 

A Riviera egy kicsit inkább olyan "szokványosra" sikeredett. Van több színben is, nekem a sárga tetszik legjobban, de ez a lila is elég vagány.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Dean V2 nagyon jó lett. Szerintem egy ilyet fogok is rendelni. :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vagy Dean V2, vagy Oath ha engem kérdezel. Ez a kettő jön be most a legjobban a tavaszi kollekcióból. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van feketében is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És még Hamilton V2, Standard és Version 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bővebben: www.dcshoes.com

Címkék: divat cipő adio

A bejegyzés trackback címe:

https://hiphopfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr581731367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása